Kizlar sorum budur oğlum yedinci ayına kadar anne sütüyle geldi büyüdüğünden mıdır bilmiyorum geceleri sürekli uyanıp emmeye çalışıyordu aç gibi davranıyordu gece sürekli emince sütüm de çok çıkmıyordu o yüzden bu ay hipp mamaya başladık gece 12 de veriyorum sadece ilk gün ,60 içti sonra kademeli artırmaya başladı şimdi de 150 ml içti tam doydu göğsüme yeltenmedi bile siz ne kadar veriyorsunuz az mı bu miktar yoksa yeterli midir