Bebeğiniz kaç haftalık doğdu?
Kaç kilo doğdu?
Kaç cm.di?
Bunlar da önemli,doğum kilosuna göre doktorunuz değerlendirmiştir mutlaka.Bir sorun var dedi mi size?Ah bu iştahsız bebekler,benim ki de iştahsız.Kendi yediğiniz yemeklerden veriyor musunuz? Evde kek, poğaça falan yapınca eline veriyor musunuz?Bazen ne yaparsak yapalım,yemiyorlar- kilo almıyorlar maalesef 😢