momyboy Emzirirken vitamin takviyesi alan var mı acaba alıyorsanız ne kullandığınızı söyler misiniz (ben osteocare)
nuroner momyboy kadın doğumcum bana hamileyken kullandıklarıma devam etmemi söylemişti imom ve vicium kullanıyordum sonrasında çocuk doktorumuzda onayladı
kuzeytobaby momyboy kan tahlillerim yeni yapıldı değerlerim iyiydi sadece folik asit bir tık düşük onu kullanıyorum
momyboy Peki sütünüz üzerine olumlu olumsuz bi etkisi oldu mu ben 2 gündür kullanıyorum azaldığını hissediyorum ilaç kullanımına bağladım