Bizde aynı sıkıntıyı yaşadık inatçı bir ateşti fakat diş ateşi 38 dereceyi geçmiyor ve 2 gün falan sürüyormuş daha sonra öğrendik ki enfeksiyon kaynaklıymış eğer ateş 38i geçerse ve düşmüyorsa doktora başvurmalısınız domuz gribi salgını varmış ve havadan bile mikrop kapabiliyormuş çocuklar geçmiş olsun bebişinize