edamarangoz benimde kızım 51 günlük. 37+1 de 2660 gram doğdu, kalça çıkığı için gittiğimizde 4250 dedi doktor. Bizde sarılık tedavisi gördük doğum kilosunun altına düştü, hastanede kaldık başlarda aptamil verdim sonra süt düzene girdi. Bence mama vermek en mantıklısı, yedikten sonra çok kusuyor mu ya da biberonu nasıl bir biberon. Benimki aventi tutmadı hiç wee biberonlarla besledim öyle düzeldi kilosu, meme reddi de olmadı.