canos daha çok küçük normal. Benim bebeğim 8 aylık olacak hala öyle ben de izin veriyorum. Bazıları alışmasın eğitim vs diyo ama ben o nasıl uyumak isterse öyle uyutuyorum. Bazen ayağıma sallanmak istiyo bazen kucağımda bazen emerek i. Zaten büyütünce hepsini kendi halledecek hiç dert etmeyin bence. O zaman da bu günleri özleyeceğiz :)