nurhira1907 Arkadasllar 29 yasindayim adetim düzenli olur hiç şaşmaz iki seferdir normal kanamadan az oluyorum ve olmadan önce ve olduğum sürecte cok fazla terliyorum bugun biiri dedi menopazami giriyosun filan dedi sizce nedir
Kuzularinanasi nurhira1907 amh testi ile yumurtaliklar az mi calisiyor anlasilir.yumurtalar azaldiysa kanama az olur genelde…ultrason ve amh testi yaptirin iciniz rahat etsin.uzmek istemem ama cok genc yasta bile erken menepoz olabiliyor.varsa bindurum onlem alirsiniz ona gore bir an once gidin aklinizda suphe de kalmaz.belki de gecicic mevsimsel yada stres kaynakli bi durumdur.