Merhaba hanımlar.. 4.5ay önce sezeryan Doğum yaptım ilk kez 16 gün önce adet olmuştum. 1 hafta sonrasında ertesi gün hapı kullanmak zorunda kalmıştım ondan 6 gün sonra yeniden adet oldum yani adetim bittikten 11gün sonra adet olmuş oldum. Bu düzensizlik normal mi sizce benim gibi olan doktora giden var mı?