Merhaba kızlar yeni anneler 🌸
Bebeğim dün geceden beri ateşi vardı 36.8/9 bugün 37 i gördük sabah doktora götürdük boğazında birsey yok dedi dinledi gribal enfeksiyon atlatıyor dedi calpol yazdı ama 38 olmadıkça içirme dedi ama geceden beri ne uyudu ne biz uyuduk sürekli ağlıyor gözler ya hastalıktan ya uykusuzluktan kıpkızwrık böyle küçük ayda hasta olup da tavsıyesı olan var mı acil bekliyorum
Kimsenin bebeği hasta olmasın Allahım korusun 🌸🧿