Arkadaşlar merhaba bebeğim 5 ay 9 günlük sürekli böyle kanat çırpma hareketi yapıyor, ellerini dizlerine karnına vuruyor devamlı,çok yaramaz herseyi eline almaya çalışıyor biz yemek yerken yemeklere saldırmaya çalışıyor çok enerjik böyle olması normal mi aklıma otizm falan geliyor Allah korusun sizin bebeklerde böylemi cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar