Serenaysmom Kızlar buhar mak kullanan varmı hangı marka tavsıye edersınız e bebekte indirm var bugun buhar makınelerinde
Arse_18_yek Serenaysmom canım ben deerma marka aldım 1 ay önce soğuk buhar mikrop öldürücü çok memnunum
Bartununannesi Wewell var bende iyonizerli, odadaki nem seviyesi tamamlaninca kapatıyor kendini fakat doktorlar istemiyorlar kullanmamizi. Ben sadece oğlum hastayken burnu tıkanınca aciyorum
Serenaysmom Bartununannesi banada doktorum bırsey demedı sormadım da ona degıstırecegım doktoru. Burda gördüm işe yarıyoe dıyolar acaba doktorlar niye istemiyor 🧐
Arse_18_yek Serenaysmom evet canım soğuk buhar iyi olan saatini ayarlıyorsun ya da nem seviyesine göre o kendi uyarı veriyor e bebekdekiler bana bunu önerdiler bi araştır bakalım☺️
mom0989 Arse_18_yek benim de deerma canım ama saat ayarı fln yok biz de sizin ki nasıl ? Bizim de soğuk buhar bakıyorum kızımın burnu hafif tıkalı gibi hemen açıyorum kuzum rahatlıyor.
Arse_18_yek mom0989 bizimkinin modeli deerma f600 canım 2 tane dokunmatik yeri var zaten önünde önce açıyorum ve buhar hızını ayarlıyorum sonra yanındakinden saat ayarı yapıyorum ne kadar çalıştırmsk istersem bizde gece çalıştırıyoruz çok iyi geliyor