encet 2 hafta önce no touch yöntemiyle lazer oldum. Astigmat + miyop vardı. Hala görüntüm netleşmedi, miyopum tamamen sıfırlandı, bir gözümün numarası düştü ve bir gözümün numarası hala aynı. Doktorum gözümün çok kuru olduğunu ve astigmatın miyopa göre bir tık sıfırlanmasının zaman aldığını söylesi. Lasik diye de bir yöntem varmış sanırım, onunla yapsaydık görmen daha çabuk netleşirdi fakat ona uygun değildin dedi. Yani sorum netleşmesi 1 ayı bulan hastalar oluyor mu?