eraysen tesekkurler. 🌼 Bebeginizi sizde destekli uyutuyorsunuz herhalde. Neyse belki sizinki ataktan dolayi da boyledir bilemiyorum ama bnm bebegmde boyleydi tabi cogu bebek gibi. Bebeginizi gunduz uykusnu muhakkak yaptrmaniz gerekiyor ki aksam rhat uyusun. Cok uyursa, gece uykusundan calinmis olur, az uyursa yorgun olur uykuya gecemez. Uyaniyorsa durmadan bi sikintisi olabilir belki. Ama tabi bizim belimizi büken, uyansalarda kendi kendine geri uyuyabilmeleri gerekiyor,bunu beceremiyorlar. Geceleri uyandiginda hala destek veriyorsaniz muhtemelen onu ariyor iste 😔 uyku penceresine bakin muhakkak. Tamam belki saati saatine uymaz ama o döngulere uymaya calisin uyksuuda duzene girecektir inşaallah