eslemselin gaz sorununuz var mı? Benim oğlanda 2,5 aylık o da hep iştahlıydı şimdi 150 yiyor. Bir kere mamaya alışan bebek için anne sütü cay kahve niyetine hiç saymayın. Birde bebekler karnı sğrıdıgında gaz çıkarmak kaka yapmak istediğinde mama içerek yapabildikleri için beslenmek istiyorlar. Gaz agrılarınız varsa gaz damlasıda kullanabilirsiniz ancak sakinliyorlar. Bende obez olur diye korkuyorum o yüzden arttırmak yerine sürekli aynı miktarı veriyorum o da öğünleri sıklaştırıyor. Maşallah sağlıklı olsunlar da