Merhaba, Dyson kasko 4 ayı var henüz ama kızım koyduğum yerden almış süpürmeye ara verdiğimde alıp düşürünce o şeffaf plastik kısmı kırıldı.
Yenisini veya o kısmı değiştirirler mi
Kullanıcı hatası mı derler?
Saatimde var ona da kasko yaptırmıştı o da kırıldı mesela bildiğim kullanıcı hastası diyorlar ama emin olamadım.
Yani kasko bize kullanıcı hatası diyebilir mi değiştirmek zorunda mı bazıları yapmıyormuş sanırım