bebegimhosgeldin55_ Evet TV telefon bunlar tehlikeli bilişsel gelişimi açısından bunu biliyorum, bazen çok acil bir iş vs olduğunda kendi videolarini açmakta mi aynı etkiyi yapıyor bir kaç ksiiden kendi videolarını izletiyorum hem o anı animsiyor hemde gülüyor hoşuna gidiyor gibi şeyler okumuştum.. bilgisi olan var mı çizgi film gibi değil ya animasyon vs de değil kendisinin yaşadığı şeyler sizce aynı etkiyi mi yapar zarar verir mi?
O1Anne bebegimhosgeldin55_ bende yeni doğan dönemindeki bi videosunu açmıştım kızımın çok hoşuna gitmişti hatta video hıçkırık sesime gülüyordu izlerken tekrar hıçkırık sesime güldü ama uygunmu bir fikrim yok😊
Eeco bebegimhosgeldin55_ biz tv yi açmıyoruz ama kontrollü telefon veriyoruz çok normal çünkü sizinde bir es vermeye ihtiyacınız olur en basiti telefon vermemizin sebeplerinden biri illaki elimizde görüyor diye çünkü benim fikriöce ne kadar saklanorsa o kadar cazip geliyo onun yerine bak çpcuğum bu böyle bişey hayır bunlar olmaz şeklimde ilerliyoruz çünkü bu çocuklar bu teknolojilerin içine doğdular ben yasaktan ziyade bilinçlemdirmektwn yanayım🫡
bebegimhosgeldin55_ Mesela geçen gün hurdacı geldi eşim biseyler söylemiş gel al diye havada çok soğuk normalde çocukla çıkarım kucağıma alıp o an hemen çıkıp alacağı yeri adama gösterip geri girmem gerekiyordu o an kendi videolarını açtım maks 30 saniye girdim çıktım ama baktım hoşuna gidiyor kedili videoları vardı onlara gülüyor sormak istedim
bebegimhosgeldin55_ O1Anne evet bende bu konuda bilgisi olan vardır belki diye sormak istedim çünkü bazen kurtarıcı oluyor baştan savmak değil ama hayatın içinde bazen anlık şeyler gelişiyor ve ona kurtarmak için biseyler yapmamiz gerekiyor.
bebegimhosgeldin55_ O1Anne evet çizgi filmler falan genelde aşırı renkli hızlı geçişler anı ışık patlamalari gibi şeyler olduğu için çocukların beyinleri bu hızı yakalayamadıgindan dolayı strese girip beyindeki kaçmak ve korku bölümünü uyarıyor ve buda çocuklarda öfke ağlama nöbetleri gibi sorunlara sebep oluyor lakin kendi videolarında bilemedim aynı şeyi yaratır mı çok ortada bir konu sanki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benim oğlum fotoğraf, videolarına bakmayı çok seviyor yhaaa🥰 Bu kim diyorum Mağiy diyo 🥰kardeş, anne, baba diyo ama en çok kendine gülüyor