Berko
Sevgili anne, aslında siz de sorunun farkında olarak post açmışsınız.
Elbette zararı olur. Ekrana hiç bakmasa bile geriden gelen sesler kafasını bulandırabilir. Aslında Bebeğiniz uyanıkken hiç açmasanız en iyisi olur. Çünkü daha çok küçük. Size kanal tavsiyesi verenlere de itibar etmeyin. Sevgiler…