bartumommy Kızlar yeni anne oldum bebeğim henüz 2 günlük hastaneden yarın taburcu olacağız ilk muayenesi hastanede oldu fakat bundan sonra neler yapılıyor hangi muayeneler hangi zamanlarda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum
ereninannesi_ bartumommy 2.topuk kanı için sağlık ocağından cagiriyorlar orda boy kilo kontrolü yapıyorlar. 14.gun ilk muayeneye götürmem iyi olur sarılık kilo takibi için. Daha sonra ilk 3 ay ayda bir 1.ay sonu 2.ay sonu gibi. 4.ayda demir ilacı yan etki yaparsa getirirsin dedi doktorumuz sonra 6.ay için. Sonra da yaşında falan
zeyzey001 Aile hekiminize doğum yaptığınızı bildirdikten sonra her ay düzenli olarak kontrole çağıracaktır sizi aşılar kilo boy vs onlara bakıyorlar
zeyzey001 Ayrıca kalça çıkıldığı testi yapılıyor 2.ayda omunda hastanede bakıyorlar bunların hepsini zaten aile hekiminiz sizi bilgilendiriyor