beyzadodo Merhaba, araba otomatik far yakiyordu sorun oldu sanieim kapanmış radar kontrolu oluyor ya tabela olarak ordan o sekilde gecmisim 2 yerden belkide nerde kapandi hatirlamiyorum, cezası ne gelir ?