Eeco
Özellikle bu aralar aşırı çökmüş durumdayım sürekli sinirleniyorum eşime yarın dışarı çıkar kendim kalmam lazım dedim
Yoksa ıh dese sesim yükselmeye başladı tahammül kalmadı biraz kendi başıma kalmam lazım bu aralar sürekli ağlak mızmız bağırıyor krizler vs git gide 2 yaş yoruyor