Belki de normaldir ama normal değil gibi geliyor :D
Oğlum 3,5 yaşında, 2 yaşından beri oyun kurar oynar. O zamanlarda da uzun uzun aynı oyunu oynuyordu ama şu an bambaşka bir durumdayiz. Sürekli oyunda! Kafam donuyor artık. Sanki online bilgisayar oyunu oynuyor. Örnekler vereceğim
Yemek yiyoruz oturmasını söylüyorum şu an evde değilim yiyemem diyor veya ben yedim diyor ısrarla (oyuncak yemek)
Ben şu an marketteyim bir şey lazım mı diyor günde beş yüz defa :) artık bir noktada hayır evdeyiz oyunu bitir artık falan demek zorunda kalıyorum, söylediklerim bir şey ifade etmiyor.
Sizin bu yaş grubu çocuklarınız ne durumda? Çok konuşuyor ve soru soruyor olması zaten baş tacımız ama bu hayal oyunlar hayatımızı çok etkiliyor.