Merhabalar ben 1.5 ay önce normal doğum yaptım . Yaptıktan 1 hafta sonra arada oluyordu doğuma yoruyordum… Ama şuan 1.5 aylık oldu bu hafta yine bai dönmelerim olmaya başladı … sizde böyle bi durum yaşadınız mi, yaşadıysanız neyden kaynaklı bilginiz var mi?