İyi geceler anneler;
Şuan en büyük hatta tek derdim bu, çünkü tecrubeli annelerden fikir almak destek görmek istiyorum.
allah bağışlasin benim ve tüm annelerin yavrularını 61 günlük bir bebeğim var. Doğduğu 2 haftadan şu zamana kadar hep ağladi.
Uykusu geliyo ağlıyor uyanıyor yattığı için ağlıyor acıkıyor ağlıyor tok olduğu için ağlıyor ama öyle böyle değil, direk kalkmak kucaklanmak istiyor. Yani kısacası herşeyde morarana kadar ağlıyor. Uyanıkken asla kendi kendine kalamıyor hep ağlamaklı hiç gülmez bir şey dikkatini çekmez kucak hariç tabi..
Çok yoruldum artık gece gündüz uyumuyor en uzun uykusu gece oluyor oda 2 saat gündüzleri sallamayı kestiğimiz anda uyanıyor, ne yapacağımı şasirdım. Tuvalete bile gidemez oldum. Kahvaltı dahi 3 4 de yapıyorum.
Ben bu çocuğa ne yapmalıyım. Nasıl özellikle gece uykusu eğitimi verebilirim. Mesela gece 3 4 olmadan asla uykuya dalmıyor. ama sabah kalktıysa uyuyana kadar bas bas bağırarak ağlıyor ve sakinleştirmek çok zor oluyor.
allah rızası için ben ne yapmalıyım bana yardımcı olur musunuz?
( Bebeğim sürekli aglıyor mesajlara geç dönebilirim ama herkesin yorumunu mutlaka uygulayacağım. Simdiden teşekkürler hayırlı günler)
NOT: Gaz sancısı çekmiyoruz çok şükür koliklikten değil yani bunuda söylemek istiyorum tamamen huyu ve bu huyu değiştirmem gerek. Açda değil aç olduğu zaman yada hissettiğim an emziriyorum.)