Merhabalar arkadaşlar benim oğlum 4 yaşında şu an ikinci bir çocuk istiyorum ancak eşimde aileside henüz çok erken olduğunu söylüyorlar, oğlum biraz kıskanç kendinden 2 yaş küçük kuzenini kıskanıyor arada bu sebeple ve ilk okula başlayacağı zaman özellikle çok zorlanabilecegimi söylüyorlar, evet oğlum beni bazı konularda zorluyor bunu soylerlerken iyi niyetlilerdir mutlaka beni düşündükleri için böyle düşünüyorlardır illaki ama o kadar istiyordum ki şu anda kazayla dahi hamile kalmış olsam sevinmeyecekler gibi, sizce iki çocuk yaş aralığı kaç olmalı?