Lolik canos genelde açmıyorum açarsam da tuz lambası kullanıyorum oda koyu sarı-turuncu gibi bir renk
Dyg1dyg 40i cıktık tan sonra asla kullanmadım. Doktorumuz kullanma demıstı nasıl yapcam derken alıstım karanlıkta altını degıstırırdım ozman bile acmadım. 3yas olcak hala aynı.