1minnos_annesii Kızlar 2 ay önce doktora gittiğimde kasıklarımda kist çıktı geçen ay adet oldum ama bu ay hala olmadım kaşık ve bel ağrım var ama olmuyor hamilelik olabilir mi yoksa kistten midir
Fetiye06 1minnos_annesii her ikisi de olabilir benimde yumurtalık kistlerim var düzenli adet görmem o yüzden ikinci gebeligimi bilememistim bunu tahminle bilmeniz çok zor ilaç vs kullanmadan test yapın
1minnos_annesii Fetiye06 aylık korunma iğne ile korunuyorum ama anlamadım ki kimi de diyor ki kist gebeliğe engel öyle mi
Fetiye06 1minnos_annesii evet engel olduğu durumlar da var yani konumuna sayısına boyutuna göre degisiyor doktorunuzun söylemesi gerekirdi