Kızlar benim gibi sezeryan sonrası sıkıntı çeken var mi? Karnımda geçmeyen bi şişlik vardı doktora gittim gaz kümelenmiş dedi ama o sıra emzirdiğim için ilaç verememişti. Çok sıkıntı çekiyorum artık karnım acıyo dikişlerime vuruyo ağrısı. Var mi böyle olan? Ne iyi gelir? Nolur yardımcı olun. Ne zaman geçer bu durum acaba.