Az önce instagramda da gördüğüm ünlü bir hekim bronşiolitte iğne kullanılmamalı dedi, bize ilk tanı konduğunda iğne yapıldı üstüne antibiyotik şurup kullanıyoruz halen, hava uygulaması yapıyorum evde. Acaba bu tanı konup benimle aynı durumda olanlar var mı acaba? Hekimlerimiz nasıl bir yol izliyor o merak ettiğim için soruyorum?