sibelasafylmz Merhaba sezeryan olalı 4 hafta oldu ama karnimda dokununca acı hissi iğne batması gibi oluyor sizinde oluyor mu aynı durumu yaşayan var mı
mihrakuss sibelasafylmz iki ay oldu karnıma dokununca ağrıyor hala dikiş yerimde hala sert sizinde öylemi
sibelasafylmz mihrakuss evet öyle ilk bebeğim ilk sezeryanim normal beklerken zorunlu hale geldi maalesef
ebraz sibelasafylmz kız bende hiç dikiş ağrısı sancısı yaşamadım çok rahattım ama dokununca bastırılınca tabikide acı oluyor annem doğum yapalı 12 sene olmuş orayı sıkan bir şey giyince hala ağrır diyor mesela
sibelasafylmz ebraz sonuçta bıçak yarası Rabbimizin yarattığı gibi olmuyor içerideki düzen bozuldu toparlaması zaman alır