Gumus25 iki_prens_annesi hayır bayiltmiyorlar. Acı olmadi bir şey hissetmiyorsun. Operasyondan birkaç saat sonra yanma ve batma oluyor gözde. İlk gün öyle yanma çok olmuştu damla vermişti doktor onlar rahatlatıyor. Sonra giderek azalmıştı. 3 gün sonra işe gittim ben
sezer2022 iki_prens_annesi kubratlass göz numaranız kaç? Yani düşük olanlara pek tavsiye etmiyorlar benim 4,5 numara miyoptu, 10 yıl önce oldum şükür memnunum ama risk her şeyde var
SevgiOzd iki_prens_annesi 2 yıl önce oldum hala çok memnunum keşke daha önce olsaydım dedim ilk haftam zorlu geçti sonrası çok iyiydi 6 ay güneşten korumak gerekiyor birde telefon ve televizyona uzun süre bakarsam yanma oluyor onun haricinde hiçbir sorunum yok ☺️
yzey SevgiOzd merhaba benim 4. Günüm ama sol gözüm görmüyor sag gözüm görüyor sizin nasıldı acaba bilgi verir misiniz lütfen 🥲
Melis1706 iki_prens_annesi 17 senedir gozluk kullaniyorum masa basi iste calisiyordum valla bazen insanin gozleri yoruluyor gozlugu cikarabiliosn ama lens zor.unutma sansin yok zaten arada batma hissi oluo kuruluk yapiyor gozyasartici damla kullaniyorsun
queen_bee iki_prens_annesi ben 2011 yılında yaptırdım. Çok memnunum, tekrarlama falan olur dediler ama olmadı Cok şükür.
MinelsMom Aylincaliskan benim gittiğim hastane emziren annelere yapılmadığını iletti İnternet’e araştırdıgim da da aynı şeyler yaziyor
66arasim iki_prens_annesi Benim yengem yaptırdı Ankara’da venividi’de baya memenun kaldı o lens kullanıyordu yaptrmadan önce şuan bende de baya göremiyorum bana da gözlük verildi ama ben cesaret edipte yaptirmam ya
ebruu438 iki_prens_annesi ben 2019 da çizdirdim iki gözümde 5 numaraydı çok memnunum çok şükür iyiki diyorum hep. 😊🙏
yzey ebruu438 merhaba benim 4. Günüm ama sol gözüm görmüyor sag gözüm görüyor sizin nasıldı acaba bilgi verir misiniz lütfen 🥲
Sokoley iki_prens_annesi 4 numara gözlerimle uzağı göremiyordum. Smile lazer yaptırdım veni vidi gözde. Gayette memnunun senelerce korktuğumdan yaptırmamıştım ama keşke daha önce yaptırsaymışım. 1 hafta biraz acı batma oluyo ama abartılacak kadar değil
iki_prens_annesi Çok teşekkür ederim hanımlar bir cogunuza cvp veremedim ama randewu alıp görüşüp kararlastiracagiz inşallah ii geçer 🤗
SevgiOzd yzey 4 gün daha çok yeni merak etmeyin bi kaç hafta sonra tam görüş netleşiyor o zamanlar daha benimde bulanık görüyordu
yzey SevgiOzd yani benim sağ gözüm şu anda net aslında ama sol gözüm neredeyse sanki 2 numaralı gibi hala öyle Bi görüntü
yzey yzey batma vs onları zaten olur takmıyorum geçer inşallah ama sol gözümün sanki 2 2.5 numarali gibi olması beni endişelendiriyor