Pinarlina ben hastaneye yatışa tek başıma gittim. Yanıma kimseyi almadım. Göz kapağı, meme dikleştirme, toparlama, karın ve bacak arası liposuction yaptırdık. Toplamda 7.5 saat sürdü ameliyat. Doktorum 5 saatte hallederim demişti. Uzun süre ameliyathanede kaldığım için çok fazla üşümem vardı. Gözlerim yarı kapalıydı bantlar yapışık olduğu için. 4 tane dren takıldı. Refakatçı olarak hemşire tuttum. 2 gün sonra taburcu ediyor normalde, 1 gün daha uzattım. Memedeki 2 dreni ikinci günde çıkardı. Drenler çıkınca rahatladım biraz, ucu 50 sm deri altında durduğu için hareket ettikçe acıyor. 3 gün karın bölgesindeki drenler çıktı. 3 gün kendimi iyi hissediyordum artık. Meme tarafında ağrı kalmadı hiç. En çok ağrı olan bölge karın bölgesi, alan geniş olduğu için derinin kaslara yapışma süresi 30 gün sürüyor. 1 ay boyunca çift korse kullandım. 1 ay daha tüm vücut korse kullandım. Kollarınızı yukarı kaldırmak yasak. Sezaryen gibi değil, sezaryen doğum olduğu için rahatlamak gibi lüksün yok, süt gelmiyor, çocukla ilgilen, kendinle ilgilen yani. Doktorunuzu iyi seçin. Yaz mevsimine denk getirmeyin, yaklaşık 1 hafta banyo yapmanız yasak. Karın germe ameliyatını istemedim, belki 2 çocuk doğurabilirim diye. Karın bölgemde zaten sarkma, çatlak gibi sorunlarım yoktu. Sadece fazla yağ vardı. 3 litre yağ aldılar. Toplamda 4 kilo hücre çıkardılar.