Oğlum en son gecen ay 6,5 kiloydu 3 numara prima premium care kullanıyoduk arada sızdırma oluyordu 4 numaraya gectik her bezde sızdırıyor, prima aktif bebek 4 numaraya gectik buda sızdırıyor bizmi bedeni yanlış alıyoruz yoksa prima cok mu kötü oldu? Baska beze gecsem hangisine gecmeliyim ve pisik olurmu ondan korkuyorum🤦🏼♀️