Adn44 kahvaltı da kesin 1 yumurta yediriyorum bazen tereyaglı yapiyorum banzen krep pankek tarzinda yaninda peynir zeytin domates Salatalık yiyor ama 10 aylıkken peyniri ve zeytini yemiyordu yeni yeni başladı onları yemeye asla zorlamadım yesin diye. Daha sonra ara öğün olarak mandalina portakal muz evde hangisi varsa onu veriyorum. Aksam da bize ne yemek yaptiysam ondan yiyor. Bugun kurufasulye yedi mesela 😂 Ama biz disardan yediysek ona kesim corba yapıyorum yaninda yogurt yada ayranla beraber yiyor ama benim bebegim yemeyi seviyor ve yemek secmiyor o yuzden rahatım biraz. Yemek olarak da brokoli karnibahar fasulye nohut sebze yemekleri tavuk balık makarna hersey veriyorum. Bazen yemek istemiyor hic zorlamıyorum onun dışında da anne sütü aliyor sadece suan 14 aylık. 1 yasina kadar cok fazla ek gida almadi ona ozel pureler yapiyordum pek sevmiyordu sadece corba yiyordu diyebilirim ama 1 yaşından sonra biz ne yersek onu vermeye başladım