Cady Mamayı 7 Aydır kullanıyoruz kokusu balık gibi . Nette gördüm bozulunca balık gibi koku ve tat oluyo diye ve endişelendim. Siz baktınız mı kokusuna tadına nasıl kokuyor hipp mama?
Zeynepelcin Cady ben kullanıyorum da hiç öyle kokmuyor .2 numaraya geçmiş oldunuz ya içeriği değişik olduğu için kokusu baska kokuyor olabilir.
2prensessannesi4193 Cady içinde balık yağı olan mamalarda öyle kokar içeriğine bakım omega varsa ondandır
sanli17 Cady balık gibi kokuyor bende oğluma denedim ama içeriğinde balık yağı varmış sanırım oğlum beğenmedi ve ben bir kutu mamayı ne yapacağım bilmiyorum galiba çöpe atıcam
Cady ebebe 3 hafta dan fazla kullanmıyorum yeni actigimda bilr böyle kokuyor eczanedende aldım netten de aldım aynı kokuyor
Nisakrkmz Doğduğu ilk günden beri hipp kullanıyorum. Kokusu çok farklı ama merak edip hafif tattım çokta kötü bir tadı yok. Doktorumuzlada konuştuğumuzda en iyi markayı kullanıyorsun demişti.
ebebe Cady yani ben bı kutu bile kullanmadım ama zaten güzel bı kokusu yok mamaların ilk açtığınızda da öyle kokuyorsa bence mamanın doğal kokusudur