Bugün 3. Günümüz. Hiç emzik kullanmıyoruz 3 gündür. Normalde sadece uyurken kullanırdı ve uyandığında uykuya geri dönmek için. Bugün 3. Günümüz ve sağdan sola dönerken uyansa bile uykuya dalmakta güçlük çekiyor emziği arıyor biz de sallama ve pışpışla uykuya geri döndürmeye çalışıyoruz. Emzik arayışı tamamen ne zaman bitiyor ve düzgünce uykuya kendi dönmeye başlıyor? 🙏🏻