Ksd Hanımlar herkese merhaba benim bebegim sadece 25 gün kadar anne sütü alabildi sonra sorunlardan dolayı sütüm kesildi mama vermek zorunda kaldım suan 3 ay 10 günlük 37.haftada doğum yaptım 3 kilo doğdu sişleri gitti 2800 oldu suan kilosu 5.150 felan mama yemesine rağmen kilolu bebek degil kilo alımı az fakat boy olarak uzun 4.ayda ek gıdaya başlamak istiyorum kaşık mamalar felan kızımı biraz daha toparlayabilmek icin başlayanlar var mi aranızda 4 aylık bebeklerinize ne verdiniz nasıl başladınız ?
Ayaniz Ksd formül mamalar kaşık mamalardansa içerik yönünden çok daha zengin ,bence 4. Ayı bitirmeyi bekleyin
Mimaranne Ksd ben bebeğimi hiç emziremedim mama ile büyüdü Suan 7 ay 25 günlük ve doktorumun da tavsiyesi ile 6. Ayda başladık ek gıdaya çünkü bağırsak sindirim sistemi 180 günde tamamlanıyor buda 6 ay yapar.
Smiley Ksd Benim de sütüm yetmiyordu doktorumuz 4 aylıkken başlayabilirsin demişti . 4-6 atası sebze püresi meyve püresi ve yoğurt verebilirsin . Ben 2 çocuğuma da öyle yaptım, ilk sebze püresiyle başlanır meyve ile başlarsan sebze yemez , kolay gelsin 😊
Turkanzeyneb Canım bebeğini besleme aralığın nekadar bir düzen kurdunmu maç ml mama yapıyorsun ek gıdaya başlamak için erken bende mama kullanıyorum bebeğim dört buçuk aylık 7 400 tabi arada anne sütümde alıyor ben doğumdan sonra antibiyotik almak zorunda kaldım sütüm çok azalmıştı biberon a alışınca beni de pek emmek istemiyor doğum yaptığımdada 3 gün sütüm gelmedi birde normal doğum yoksa
Ksd Turkanzeyneb canım evet düzeni var 2-3 saatte acıkıyor 100 ml mama içiyor ama bana göre zayıf doktor doğum kilosuna göre iyi diyor sağlık ocagıda boyu uzun boya veriyor diyor
Turkanzeyneb Kavanoz mamasınıda öyle kaşık kaşık yediremezsin şimdkten bebeğinin bağırsaklarını zorlama
nurannuran [bilinmeyen] devam sütü verin sütün yok ise ek gıda böbrekleri yoruyor , 6. ayda başlaman lazım
Turkanzeyneb Ksd evolvia güzel kilo aldırıyor hemde gerçekten iyi bir mama aptamil gaz bebelac kabız yaptı en son doktor tavsiyesiyle evolvia geçtik ve çok memnunum bebeğim ve kendi adıma
Turkanzeyneb Şayet başlarsan da ek gıdaya yine hemşirele sor tadım olarak başlatılıyor belli bir düzeni var ilk baş 1 çay kaşığıyla tadım oluyor sırayla 3 gün eğer alerjisi varsa zarar vermemiş oluyorsun internettende araştıra bilirsin birde boyu kaç santim merak ettim boya gittiğini söyledikleri için şimdikten MAŞALLAH SUBHANNALLAH diyim
Smiley kubraserra ilk patates havuç kabakla başladım , sonra soğan kereviz de eklemeye Başladım . 5 Aydan sonra mercimek brokoli karnabahar evde hangisi varsa ekliyorum .kıyma ve Kemik sıyu baştan beri hep koydum .başlarda ikisini de az koyuyordum sonra artırdım . Evde hiç sebze yoksa tarhana soğan kıyma kemik suyu biraz da irmik
Papatya35 Ek gıda için baya erken 6. Ay en uygunu ileride sağlık sorunlarına neden olacağı söyleniyor erken ek gıda vermenin