580658 Kızlar normal doğum yaptim sag kolum çok ağrıyor cataldaki demirleri çok mi çektim kas ağrısı mı bilemedim
minikveannesii 580658 ne kadar oldu doğum yapalı?benim tam 2 ay oldu iki el bileğinde çok fena agryo kalem bile tutup yazamyirum marul bile dograrken agryo bugün gittim ortopediye mr röntgen kan falan aldı bakalm ne ckcak
Maviim 580658 @minikveannesii Kızlar ben sezaryen oldum ama benimde bazen kolum inanılmaz ağrıyor yani öyle bi ağrı ki ovmaya çalışıyorum o daha çok ağrıtıyor gibi nedir bu ya