defneninannesii_ hanımlar ben dün Air fryer trendyolda sipariş ettim 1.500 TL yorumlara baktım da hem iyiside vardı hem kötüsüde açaba aranısda bu wimi markasından kullanan varmı memnun kaldımı ,siparişim daha elime ulaşmadı ama baya tereddüte kaldım.