tazemomyy 10 günlük bebeğim kakasını yaparken çok sancı çekiyor, bacaklarını kasıyor ağlıyor, probiyotik damla kullanıyorum, sadece bir gün mama kullandım, Şuan sadece anne sütüyle besleniyor. Napabilirim bu durumda, çok çaresiz hissediyorum sancı çekerken
dyg22 tazemomyy benim bebişte öyleydi serçe parmağımla zeytin yağı sürüyordum hem gaz çıkarıyordu hemde kakasını da yapıyordu
affa tazemomyy zeytin yağı icire bilirsiniz ama gerçek zeytinyağı olmasına dikkat edin.sabah akşam çay kasiginin yarışı kadar
gizemktlu tazemomyy makat deliğine zeytin yağı sür kulak çubuğuyla sonra karnına masaj yap ayaklarını hareket ettir
ftslbs tazemomyy karnına masaj yapabilirsiniz benn de çaresiz kalıp zeytinyağı icirmistim ama doktorum zeytinyagin kabız olursa Bi çözüm olacağını çocuğun yaptığı zaman zaten ishal gibi yaptığını söyledi makat kısmına zeytinyağiyla kulak çubuğu ile destekliyorlar ama onu da sordum orada sürekli aynı şeyi ister sürekli destekli kaka yapar yapmayın demişti Düzenli olarak masaj yaptım yapıyordu ozaman
dyg22 tazemomyy sürdüğümde pırtlıyordu günde bir kaç kez dene ben dört beş kez yapıyordum en sonunda yapıyordu gün içinde kakasını günde bir kez kaka yapması bile yetiyor kilo alıyor bebek hiç sıkma canını
ozdemirac tazemomyy neler çektim ilk zamanlar. O acı çektikçe bende çekiyordum resmen. İnan geçecek hepsi. Biz 3 aylık olduk yeni yeni düzene giriyoruz. Bana doktorum gliserin kansuk fitil vermişti çok canı acıyıp yapmaya çalışıp yapamazsa 4 gün olduysa yapmayalı fitil at demişti. Fitil ata ata geldik bu günlere. Kulak çubuğu ile uyarmayı onermiyorlar çocuk ona alışıp uyarisiz yapmiyormus sonrasında. Birde makat çatlağına sebep olabiliyormus
tazemomyy dyg22 iyi çok şükür yaptı kakasını ama ilk günkiler kadar çok değil günde bir kez yapıyor o da çok değil