9 bucuk aylik bebegim var. Vallahi gece artik uyku saati gelmesin diye dua eder oldum. Sinirlerim bozuluyor artik.
Desteksiz uyuyor. Hic birşekilde sallamiyorum. Cok nadir yatirdigimda ağlarsa pış piş pat patla uyutuyorum. Uyumamizda hic bir problem yok. Yataginda cogu zman kendisi desteksiz uyuyor.
Ama yarım saat 1 saat sonra kabus basliyor. Uyurken agliyor gidiyorum ee pat pat yapıyorum uyumaya dewam ediyor. Aradan 20 dakka snra yine agliyor sonra yine. Sabaha kadar bu şekilde. Uyanıp uyanık kalmiyor. Yatagindan alıp iceri göturursem daha cok agliyor.
Uyumak istiyor ama uyumuyor ağlamaktan.
Neden bunu yapıyor nasıl düzelir ne yapabilirim nerde yanlıs yapıyorum. Altı temiz karnı tok desteksizde uyuyor.
Yatirmadan mama vermeyi denedim tam tok olsun diye ayni.
Yatirmadan 1 bucuk saat önce falan da beslemeyi denedim midesi dolu olup rahatsz olmasın diye yine aynı.
2 oda arasında git gel yapmaktan bacaklarm kopuyo. Gece desen saat bası kalkmaktan uyku uyuyamıyorum.
- Ay atagindan beri bu şekilde atak dedim dis dedim hepsi geçti. 8 tane disi var daha da şuan patlamak uzere olan falan da yok
Saglik problemide yok doktora muayaneyede yeni götürdüm