Kaynamış suya pamukları basın, dezenfekte olcak bi nevi, ılımış suyla önce bi gözlerini güzelce temizce silin. Silerken kanal masajı da yapın göz pınarlarına dikkatlice ama, Bizde de çapaklanma olmuştu ilk etapta ilk günlerden beri, antibiyotikli damla kullandık sonra ara ara çapak olmaya devam edince Netira diye bi damla önerdi doktorumuz onu kullandık, çapak oldukça damlatabilirsiniz demişti, bir ay içinde 2-3 defa kullanmışızdır. Sonrasında büyüdükçe sorun bitiyor zaten şimdilerde çapaklanma gibi oldukça hemen bi pamukla masaj sonra düzeliyor :)