Mavis06 Merhaba yorgun anne ☺️ ben de yaklaşık 11,5 aydır anneyim ☺️ hamilelik dönemine girmeden önce 79 kiloydum Hamilelik bittiğinde 86 kiloydum sütüm gelmedi benim zorladılar bir şeyler yedirerek gerçi yine gelmedi 😂 yani bebeği emzireyim derken 89,800 olmuşum farkettiğimde büyük bir depresyona girdim 🤦🏻♀️ ama kendime bakacak halim ya da zamanım yoktu benim kız 7-8 aylık olunca ‘hadi kolları sıva’ diyerek görümceminde desteğiyle diyetisyene gittim yaklaşık 3 aydır diyetteyim ve geçen tartıldığımda 77 kilo olduğumu gördüm 🙈 üstelik arada bir şeyler kaçırarak 😅 diyetisyenim devlet diyetisyeni yani özeldekiler gibi her hafta gitmiyorum ayda 1 gidiyorum 🙈 motivasyonum tam şekere aşırı düşkündüm artık umurumda değil o kadar aramıyorum (regli zamanları hariç 😂) kafada bitiyor bu olay aynı sigara ya da alkolü bırakmak gibi.. Yakında glutensiz beslenmeye başlayacağım inşallah 🤲🏻 bir gün 30 dk hızlı yürüyüşüm var bir gün 30 dk lesslie yapıyorum. Ağzıma paketli gıdalar, şekerli gıdalar dışarıda satılan ne idüğü belirsiz şeyleri vurmuyorum yani anlayacağın sebze meyve et başka bir şey yok ☺️ biraz uzun oldu ama kusura bakma 🙈🙈