Gunesnil_23 Kızlar hem emziriyorum hem mama takviyesi ekledi doktor kilosu biraz az diye nasıl yedirecem bu çocuğa mamayı
nuroner Gunesnil_23 bana 3şekil söyledi doktor kademe kademe 1-si hazırladıktan sonra5dk havalandır kokusu çıksın öyle ver dedi eğer o şekilde yemezse 2-çubuk tarçını güzelce yıka bi parça mama için su kaynatıyoruz ya ona koy aroması değişsin o şekilde ver dedi eğer o şekilde de yemezse 3-vanilya özü / vanilya çubuğu aynı şekilde mama suyunu aromalandır dedi
ysmnp Gunesnil_23 evolvianın tadı daha iyi diğerlerine göre benim bebeğim onu içti ama içine knorrun vanilya aroması var 1 2 damla ondan atıyorum severek içiyor
Aryamlinamom Hangi mama acaba maalesef mama tadlari çok kötü her mamayi denedik evolvia rp 2 içti begendi sadece onda hiç koku yok gibi
nuroner Gunesnil_23 sırası ile deneyin her seferinde tatlı oranı artıyor çünkü 1.yi yapmazsa 2 o da işe yaramazsa 3.seçenek
Umutoglum Gunesnil_23 bizde onu kullanıyoruz ilk bi kaç gün içmedi sonra alıştı doktor günde 90 cc ver dedi ama anda o kadar icemedi bende 3 e böldüm günde o şekilde içiyor alıştırma süreci şuanda
nuroner Gunesnil_23 anne sütü alıyordu ama sütüm pek yoktu zaten günde tek öğün bile yetmiyordu ona ana öğün olarak mama tüketiyordu zatrn normaldede
Aselmamaa Gunesnil_23 benim kızım da başta hep mama verdiğim biberona alıştığı için tepki gösteriyordu 2. Biberonla değiştire değiştire verdim artık tepki göstermiyor fakat başka birini falan görünce ilgisi kayınca istemiyor mamayı
nuroner Gunesnil_23 27 günlük teşhis aldık biz küçük olduğu için daha kolay kabullendi belki de biberon kullanıyorduk yani zaten
Aselmamaa Benim kızım da sadece anne sütü alıyordu sonra mamaya alıştırmaya başladım . Evolvia rp2 kullanıyorum bende . Kızım hiç sevmedi ama vanilyayla kabul ettirebildim zor da olsa tamamen bitirmiyor biberonu fakat içmeye başladı şükür