5.5 aylık bebeğim var meme şeklinde ilerliyorduk ama benim sütüm son zamanlarda azaldı zaten bizde 3 aydır meme reddi vardı hala da devam ediyor ek gıdaya da tadimlara başladık tamamen karnını doyuracak şekilde yemiyor ilk dogdugunda Aptamil almıştık beğenmedi içmedi şimdi sma optipro aldık onu da içmek istemiyor sizin bebeğinizde de bu durum oldu mu hangi mamayı beğenir bana önerin