dila93 Arkadaşlar iyi akşamlar, Bebeğim 3 aylık, 5 dakika meme emdikten sonra ağlamaya başlıyor. Sorunu çözemedim, süt var, kilo alımı normal. Çiş ve kakasını yapıyor. Neden ağlıyo olabilir?
incizeynep dila93 Meme reddi yaşıyor da olabilir atak haftasındaysa yürüyerek emzirmeyi felan deneyin bakalım işe yarayacak mı