Kizlar bebeğim yarın tam 3aylik olucak bir süredir yastığa yatirdigimda kendini kaldırıyor yuvarlanıyor bildiğin, yatarken ellerinden tutunca kafasını kendini kaldırıyor baya oturur pozisyona kadar kaldirabiliyor kendini kucagimizdayken yüzü dışarı donukken hiç sırtını yaslamiyor bize hep öne doğru veriyor kendini eğilir gibi acaba diyorum kucagimdayken hafif hafif oturtsam mi çok zorlamadan oturmak mi istiyor acaba