dubleanne1 durduk yere neden abartiyim ki ☺️ şu an 6 ya girecek , bütün harfleri bilip yazıyor bir kaç harf birleştiriyor kendi ben ilerisini ogretmiyorum . Binleri yazıp okuyor toplama çıkarma yapıyor ² şer 5 er 10 ar ritmik sayıyor ist3digi kadar 🤷 şu an anasınıfına gidiyor zaten ogretmenide 2. Sınıf düzeyi bu çocuk sadece okuması kalmış o yüzden biraz sıkılıyor dedi 🤗