Ebruky ben de doğru bulmuyorum oğlum beş aylıkken oturdu hiç alıştırma falan yapmadım kendisi yatırdığım yerde kendini zorlaya zorlaya kalkıyordu öyle oturdu en son emzirme yastığını destek gibi başının altına koydum kendi destek ala ala kalktı şimdi altı aylık olacak oturuyor, yani kendisi hazır olunca oturuyor zaten canım alıştırmaya gerek yok bu bile erken geldi bana ama çok istedi ağladı