ebrarglnr Doğum yapalı neredeyse 2 ay oldu ilk zamanlar çok kötüydü vücudumda göz kadar kabarcıklar oluyordu ve dehşet kasiniyordu şuan ise sivilce tarzı ve kasindikca yara olup içinden su cikiyir yaşayan varmı varsa nasıl gecti
Marsila ebrarglnr Doktora gittiniz mi bana uyuz dedi tedavi oluyorum yok bana mısın demiyor deli muamelesi görmeye başladım artık psikolojik olarak çöktüm zaten bu yüzden 😔 hayır stresten ise tedavi olurum sorun değil de bir şeyler çıkıyor vücudumda ya 😔
oznur678 Alerji testi yaptırın ben de öyleydim gıda alerjisi çıktı süt yumurta fındık kakao ya karşı.
ebrarglnr oznur678 süt alerjim zaten vardı hamileyken ama o geçti cildiyeye gittiğinde puppp diye bı hastalık dedi şuan sadece bel bölgemde var çatlakların olduğu yerler kabarıyor daha çok