me_o531 Lütfen bilenler yardımcı olsun arkadaşlar 35 günlük bebeğim var üç beş gündür ara ara ama özellikle neredeyse her akşam emerken ağlıyo emmek istiyo iki çekiyo sonra çıkartıp çığlık çığlığa ağlıyo doymuyo desem yeterli kilo alıyo çişli bez sayısı az değil dolu dolu yapıyo gazını çıkartıyoruz her defasında ama artık gerçekten kendimi kötü hissediyorum ememeyince sinirden göğsümüde asıltıyo neden olabilir bu başına gelen varmı yardımcı olabilecek
me_o531 Gamze_cnky1 özellikle akşamları çok oluyo tam 1 saattir emmeye uğraşıp ağlıyo bebek kucağımda yürüye yürüye emzirmeye çalışmaktan kollarım koptu gerçekten gazdan başka Bi sebebi varmıdır sizce
Gamze_cnky1 me_o531 Gaz zaten nedense akşamları daha çok sıkıştırıyor bebekleri. Eğer memeyi atıp, ağlıyorsa gazdır. Başka bi sebebi olduğunu sanmıyorum , doyduğundan eminseniz,gaz maalesef 🥹